INFORMACIÓ BÀSICA PER CANDIDATS

Data de publicació 16/05/2013

La Borsa de Treball és un servei de la Universitat Rovira i Virgili dirigit a afavorir la inserció laboral dels seus estudiants i titulats. Per visualitzar i inscriure’s a les ofertes gestionades per la Borsa de Treball de la URV és necessari estar prèviament inscrit com usuari en el servei.

Qui pot inscriure's?

• Els estudiants amb matrícula vigent a la URV.
  • Les persones que hagin obtingut el seu títol a la URV.
  • Els estudiants d’altres universitats, nacionals o estrangeres, que estiguin cursant estudis a la URV fruit d’un programa de mobilitat.
  • Els estudiants de la Fundació URV matriculats en cursos de postgrau conduents a obtenir títols propis amb una durada igual o superior a un quadrimestre acadèmic, així com les persones que hagin assolit aquests títols.

Si formes part d’algun dels col•lectius citats, el sistema reconeixerà el teu NIF i podràs accedir directament. Si no és així o consideres que si has de tenir accés als servei de la Borsa de Treball de la URV, hauràs de posar-te en contacte per correu electrònic i sol•licitar l’accés a la direcció btreball@urv.cat

Com donar-se d'alta en el servei?

Per donar-se d’alta a la Borsa de Treball s’ha d’emplenar un formulari d’alta del portal (Alta al servei: inserir el teu cv). Una vegada emplenats totes les dades personals, acadèmiques i professionals, podràs adjuntar la documentació referent al teu currículum (cv, carta de presentació personalitzada, expedient, etc.) i gestionar les ofertes de treball que apareixen en el portal.

Ocupació URV, Oficina d'Orientació Universitària
Av. Catalunya, 35, edif. F (Campus Catalunya) 43002 Tarragona
Tels. 977 55 85 81 / 977 55 80 29
btreball@urv.cat
Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h. Es poden concertar horaris diferents sota petició.

Si encara no tens cap compte Trabajando.com registra't i completa teu CV

Publicar ofertes

Anar directament al al inici de la plana